POZICIONI VAKANT: Asistente për Aksionerin dhe Këshillin Mbikqyrës
DETYRAT DHE PËRGJEGJËSITË
- Përgatitja e shkresave dhe e komunikimeve;
- Përgjigjet ndaj kërkesave të punës të Presidentit të kompanisë;
- Koordinon takime të ndryshme të Presidentit të kompanisë;
- Përgatit axhendën, proces-verbalet dhe zbardhjet e vendimeve të mbledhjeve të Këshillit Mbikqyrës dhe Asamblesë së Aksionerëve.
- Menaxhon komunikimet në e-mail dhe në telefon;
- Menaxhimi i përditshëm i axhendës;
- Organizimi i takimeve, udhëtimeve dhe rezervimeve;
- Menaxhimi i nevojave të zyrës për blerjet e vogla;
- Aktivitetet e pritjes;
- Ndjek rregullat dhe procedurat e kompanisë;
- Çdo aktivitet që ka lidhje me mbarëvajtjen e punëve rutinë të zyrës dhe stafit.
KUALIFIKIMET DHE AFTËSITË E KËRKUARA
- Të ketë mbaruar studimet e larta;
- Të ketë eksperiencë pune të mëparshme, jo më pak se 3 vjet;
- Të ketë aftësi shumë të mira komunikuese, bashkëpunuese dhe organizative;
- Të ketë njohuri shumë të mira të programeve kompjuterike/ Paketa Microsoft Office;
- Të ketë njohuri shumë të mira të gjuhës angleze (njohja e gjuhëve të tjera përbëjnë avantazh);
- Të jetë e përpiktë dhe korrekte;
- Të dijë të ruajë konfidencialitetin dhe të ketë integritet dhe etikë të lartë profesionale.
Për të aplikuar për këtë pozicion pune, dërgoni CV-në dhe letrën tuaj të interesit në adresën e e-mail [email protected] , me subjektin "Aplikim për vendin vakant Asistente për Aksionerin dhe Këshillin Mbikqyrës ".
Afati i aplikimit është deri me datë 15 gusht 2021.